آخرین نظرات

جستجوی بلاگ

راهنمای انتخاب آبگرمکن برقی

راهنمای انتخاب آبگرمکن برقی

شرکت صنعتی آزمون کار در سال ۱۳۵۷ به عنوان اولین تولید کننده آبگرمکن برقی فعالیت خود را آغاز نموده و به علت استقبال خوب مشتریان خود توانست ظرف مدت کوتاهی محصول آبگرمکن گازی را نیز به تولیدات خود اضافه کند. اکنون ‍پس از گذشت 37 سال و کسب تجربیات زیاد شرکت صنعتی آزمون کار توانسته با تنوع محصولات خود و با اخذ استانداردهای لازم به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان آبگرمکن برقی سهم عمده از بازار ایران و کشورهای منطقه را به خود اختصاص دهد.
صادرات آبگرمکن برقی این شرکت به 12 کشور دنیا گویای کیفیت و توانمندی این شرکت صنعتی می باشد.مجتمع کارخانجات آزمون در شرق تهران توانایی تولید میزان بالایی آبگرمکن برقی برای عرضه در ایران و دیگر کشورها را دارا می باشد.

راهنمای انتخاب آبگرمکن برقی:


آبگرمکن های برقی آزمون دارای دو نوع ایستاده و دیواری می باشد که در سایزهای مختلف برای استفاده های متفاوت تولید می گردد. به صورت کلی آبگرمکن های برقی آزمون را بر حسب استفاده می توان به موارد زیر تقسیم بندی کرد
آبگرمکن برقی دیواری :
  آبگرمکن برقی زودجوش با ظرفیت 10 لیتر مناسب برای استفاده های محدود همچون روشویی
  آبگرمکن برقی خورشید با ظرفیت 25 لیتر مناسب برای استفاده هایی همچون سرویس بهداشتی ، روشویی ، ظرفشویی و مغازه ها
آبگرمکن برقی EW67  با ظرفیت 55 لیتر مناسب برای استفاده حمام برای یک نفر ، این دستگاه جزو دستگاه های مناسب برای ویلاها یا نگهبانی هه می باشد
آبگرمکن برقی ایستاده :
آبگرمکن برقی EV120   با ظرفیت 98 لیتر مناسب برای منازل مسکونی کوچک با جوابگویی حمام برای دو نفر
آبگرمکن برقی EV150  با ظرفیت 123 لیتر برای منازل مسکونی با جوابگویی حمام برای 3 نفر
آبگرمکن برقی EV200  با ظرفیت 187 لیتر مناسب برای منازل مسکونی بزرگ با جوابگویی حمام برای 4 نفر
با استفاده از این دسته بندی و بر اساس نوع استفاده خود می توانید به آبگرمکن برقی ایده آل برای واحد خود برسید با این حال شما می توانید با تماس با کارشناسان ما در این مورد اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

گارانتی آبگرمکن برقی:


شرایط گارانتی آبگرمکن برقی به این صورت هست که از زمان فاکتور نصب محصول توسط سرویسکاران مجاز آزمون یا از زمان فاکتور خردی محصول قطعات به شرح زیر گارانتی می باشد:
المنت آبگرمکن برقی 6 ماه / ترموستات آبگرمکن برقی 6 ماه / مخزن آبگرمکن برقی ( تعویض) 6 ماه / مخزن آبگرمکن برقی (جوشکاری) 2 سال

طریقه نصب آبگرمکن برقی:


آبگرمکن برقی ایستاده:

-    هنگام نصب آبگرمکن برقی دیواری بایستی از تجهیزات نمایش داده شده در تصویر استفاده نمود.
-    آبگرمکن برقی دیواری باید همتراز با کف ساختمان قرار بگیرد
-    ولوم ترموستات را روی وضعیت دلخواه قرار داده تا چراغ قرمز روشن شود.
-    در صورت روشن شدن چراغ قرمز می توانید ولوم را در وضعیت کم یا زیاد قرار داد
-    برای حفظ طول عمر آبگرمکن برقی بهتر است ولوم و ترموستات در وضعیت متوسط قرار گیرد
-    آبگرمکن برقی آزمون اتوماتیک می باشد و احتیاجی به خاموش و روشن کردن مجدد نمی باشد در هنگام قرار. در هنگام قرار دادن ولوم ترموستات روز هر وضعیت دلخواه آبگرمکن متناسب با آن وضعیت به طور ثابت و بدون تغییر مهیاست.
-    در آبگرمکن برقی ایستاد آزمون روشن بودن چراغ قرمز نشانه کارکرد المنت و خاموش بودن آن نشانه قطع کارکرد المنت می باشد.
آبگرمکن برقی دیواری:

-    هنگام نصب آبگرمکن برقی آزمون بایستی از تجهیزات نمایش داده شده در شکل استفاده شود.
-    آبگرمکن برقی دیواری آزمون بایستی بصورت همتراز و محکم به دیوار نصب گردد و قطعاتی که برای نصب روی دیوار مورد نیاز می باشد داخل بسته بندی آبگرمکن قرار داده شده است.
-    در مدل هایی که ترموستات در آبگرمکن رویت نمی شود ، ترموستات داخل بدنه ، بر روی المنت نصب گردیده درجه ولوم آن روی وضعیت زیاد قرار گرفته است.
-    در مدلهایی که ترموستات روی آبگرمکن رویت می شود ولوم ترموستات را روی وضعیت دلخواه قرار داد تا چراغ قرمز روشن شود
-    در صورت روشن شدن چراغ قرمز می توان ولوم را در وضعیت کم یا زیاد قرار داد
-    آبگرمکن برقی دیواری آزمون اتوماتیک می باشد و احتیاجی به خاموش و روشن کردن مجدد نمی باشد.
-    در هنگام قرار دادن ولوم ترموستات روی هر وضعیت دلخواه آبگرم متناسب با آن وضعیت به طور ثابت و بدون تغییر مهیا می شود.

موارد ایمنی و پیشنهادهای آبگرمکن برقی:

-    نصب و به کارگیری صحیح آبگرمکن می تواند علاوه بر اینکه هزینه های سوخت را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد ، بلکه عمر مفید آبگرمکن را تضمین می کند.
-    درجه حرارت مناسب برای آبگرم در آبگرمکن های برقی (مخزن دار)  بین 60 تا 65 دردرجه سانتی گراد است. این درجه می تواند بر عمر مخزن ذخیره آب نیز تاثیر بگذارد
-    حتما موقع پر شدن مخزن آبگرمکن برقی ، شیر خروجی را باز کرده تا آب به راحتی داخل مخزن شود و پس از پر شدن مخزن چند ثانیه در همان حالت شیر خروجی باز نگه داشته تا هوای داخل مخزن کاملا تخلیه گردد
-    حتما پس از پر شدن کامل مخزن آبگرمکن برقی ، دو شاخه را به پریز وصل و آبگرمکن برقی را روشن نمایید.
-    حتما طبق تصاویر دفترچه راهنمای نصب ، در هنگام نصب از شیر یکطرفه( خودکار) و شیر اطمینان در محل های مربوطه و به طور صحیح استفاده نمایید و همچنین از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.
-    ممکن است آب از شیر اطمینان بیرون ریخته شود بنابراین لوله باید به سمت فضای باز نگه داشته شود.
-    شیر اطمینان در آبگرمکن برقی باید به منظور زودودن رسوبات آهک و اطمینان از بسته نبودن آن به صورت منظم به کار انداخته شود.
-    برای تخلیه آبگرمکن برقی دو شاخه را از پریز برق کشیده و سپس شیر لوله ورودی آب سرد را ببندید تا آب دیگر وارد آبگرمکن برقی نشود حال شیر لوله خروجی آبگرم را باز کرده تا هوای کافی وارد مخزن شود و در آخر شیر تخلیه را تا آخر باز نمایید تا مخزن کاملا خالی شود.
-    برای تخلیه متصل به شیر اطمینان باید پیوسته و به صورت سرازیر و در محیط عاری از سرما قرار گیرد.
-    عملیات نصب آبگرمکن برقی در محلی که سیستم اتصال زمین وجود دارد به کار گرفته شود.

نوشته شده در 1398-06-23 توسط مقالات آبگرمکن, مقالات آبگرمکن برقی آزمون 0 11669

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0