پکیج بوتان Perla Pro 24 Rsi

جدید

پکیج بوتان پرلا پرو جزو بهترین پکیج بوتان می باشد که با قطعات کاملا ایتالیا و امکانات کامل و هوشمند پرچمدار پکیج دیواری بوتان می باشد. پکیج پرلا پرو دارای دو مبدل حراراتی و به صورت محفظه احتراق بسته می باشد . پکیج بوتان مدل پرلا پرو در کنار کیفیت بسیار بالای خود دارای 2 سال ضمانت شرکت بوتان می باشد. پکیج پرلا در سایز های 24 ، 28 و 32 کیلو وات تولید می گردد

جزییات بیشتر

برند : بوتان

 
بررسی تخصصی

آذر ماه امسال شرکت صنعتی بوتان مدل جدیدی را به پکیج های دیواری خود با نام Perla افزود ، این مدل که مانند دیگر محصولات این شرکت با مشارکت شرکت riello ایتالیا تولید شده است ، از جمله مدل هایی است که همزمان در اروپا در ایران نیز عرضه می گردد. در زیر به بررسی این فرزند تازه متولد شده بوتان می پردازیم

نمای ظاهری:
نمای ظاهری این مدل متفاوت تر از بقیه مدلهای بوتان و حتی دیگر برندها می باشد . ظاهرا بوتانبا پنهان کردن کلید های دستگاه توسط یک درپوش به طراحی اصیل سری های قبلی خود یعنی دستگاه calda riello برگشته است. به نظر این نوع طراحی جذابتر و زیبا تر می باشد به دلیل اینکه اگر پکیج دیواری شما در آشپزخانه نصب شده باشد و در کابینت محفوظ نشده باشد این طراحی یک پارچه سفید برای آشپزخانه زیباتر به نظر می رسد.
ظاهر پکیج پرلا
در زیر در پوش ین دستگاه  دو کلید که مربوط به  تنظیم درجه رادیاتور ها و آبگرم مصرفی می باشد و یک نمایشگر دیجیتال و نشان دهنده فشار منبع انبساط دستگاه به صورت آنالوگ قرار دارد.
کلید پکیج پرلاکلید پکیج پرلا 2

مشخصات فنی:
محفظه احتراق:
پکیج دیواری پرلا در دو نوع فن دار و بدون فن تولید می گردد. در نمونه فن دار این دستگاه که تصویر آن در زیر مشخص است محفظه احتراق کاملا بسته و از جنس آلومینا می باشد . مزیت محفظه احتراق از جنس آلومینا به نسبت گالوانیزه در این است که این محفظه در طول مدت استفاده از دستگاه به هیچ وجهی زنگ نمی زند. 

محفظه احتراق پکیج پرلا
فن استفاده شده در این دستگاه مشابه فن پکیج دیواری کالدا ونزیا و اپتیما می باشد و از نظر کیفیت در این سالها جواب خود را پس داده است. به این فن می توان لقب بی صدا ترین فن موجود در پکیج دیواری را داد زیرا با صدایی در حدود 35 دسی بل در زمان کارکرد جایگاه خوبی را در میان دیگر دستگاه های فن دار دارد.
فن پکیج پرلا

پمپ:
چیزی که باعث تعجب بسیار ما شد پمپ دستگاه بود ، در این دستگاه بوتان برخلاف دیگر پکیج های دیواری خود از پمپ Wilo  به جای پمپ grudfos استفاده کرده است. البته این پمپ چیزی کم از grudfos ندارد و مهمتز از همه ساخت اتحادیه اروپا می باشدو از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

پمپ پکیج پرلا

شیرگاز:
شیرگاز این دستگاه مربوط به برند sit ایتالیا می باشد که جزو معروفترین شیرگازهای موجود در دنیا می باشد. شیر گاز پکیج دیواری پرلا مدل 845sigma می باشد که یک شیر گاز برقی و جرقه زن است.

شیر گاز پکیج پرلاشیر گاز پکیج پرلا
مبدل:
پکیج دیواری پرلا از نوع پکیج های دو مبدله می باشد که دارای یک مبدل اصلی و یک مبدل ثانویه می باشد که مانند دیگر پکیج های دیواری دو مبدله بوتان از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است

مبدل پکیج پرلا

مبدل ثانویه پکیج پرلا

منبع انبساط:
در گذشته شرکت بوتان از منبع انبساط با مارک زیلمت استفاده می کرد اما خوشبختانه در حال حاضر شرکت بوتان منبع انبساط مربوط به پکیج دیواری خود را در ایران تولید می کند . البته قابل ذکر است که کیفیت این منبع انبساط کاملا مشابه منبع انبساط زیلمت می باشد. منبع انبساط پکیج دیواری پرلا در تمامی مدل ها 8 لیتری بوده  و دارای فشار شارژ 1 بار می باشد.

منبع انبساط پکیج پرلا

نتیجه گیری:
پکیج دیواری مدل پرلا یک پکیج به روز اروپا می باشد که توسط شرکت صنعتی بوتان در ایران اسمبل می شود. با توجه به قطعات اصلی و ساخت اروپا این محصول کیفیت بالای آن چندان دور از ذهن نیستو با توجه به بازار رقابتی پکیج در ایران شرکت بوتان توانسته قیمت بسیار فوق العاده ای را در برابر این کیفیت برای این دستگاه  در نظر بگیرد . خرید این پکیج دیواری می تواند یک خرید مطمئن با توجه به خدمات پشتیبانی قوی شرکت بوتان باشد.

 
جزئیات فنی
مناسب برای متراژتا 150 متر مربع
ظرفیت حرارتی (KW)24
نوع مبدل حرارتیدو مبدله
محفظه احتراق بستهمحفظه احتراق بسته ( فن دار)
راندمان حرارتی93
حداکثر دمای مدار گرمایش (C)90
حداکثر دمای آب گرم (C)60
حداکثر ارتفاع پمپ (m.w.c)5
ةرفیت منبع انبساط (lit)8
قطر لوله مدار گرمایش (inch)3/4
قطر لوله آب گرم و سرد(inch)1/2
قطر لوله ورودی گاز (inch)3/4
میزان مصرف گاز طبیعی (m3/hr)2.75
جریان آبگرم مصرفی (lit/min)13.9
قطر دودکش (cm)داخلی: 6 - خارجی: 10
ابعاد (cm)عرض:40 - ارتفاع:74 - عمق: 35
وزن خالص (kg)32
مدت گازانتی (ماه)24

نوشتن دیدگاه

پکیج بوتان Perla Pro 24 Rsi

پکیج بوتان پرلا پرو جزو بهترین پکیج بوتان می باشد که با قطعات کاملا ایتالیا و امکانات کامل و هوشمند پرچمدار پکیج دیواری بوتان می باشد. پکیج پرلا پرو دارای دو مبدل حراراتی و به صورت محفظه احتراق بسته می باشد . پکیج بوتان مدل پرلا پرو در کنار کیفیت بسیار بالای خود دارای 2 سال ضمانت شرکت بوتان می باشد. پکیج پرلا در سایز های 24 ، 28 و 32 کیلو وات تولید می گردد

نوشتن دیدگاه

 
دیدگاه‌ها(3)
1400-12-05

پاسخ به: این همه تعریف زیاد؟

با سلام ، بازدیدکننده عزیز ممنون از اینکه نظراتتون رو با ما به اشتراک می گذارید. پکیج بوتان مدل پرلا پرو همچنان از قطعات اروپایی استفاده میکند و در ایران مونتاژ می شود. قطعا هر پکیجی در کنار مزایایی که دارد معایبی را هم دارد و این را می توانید در متن های بررسسی هر کدام از پکیج ها ببینید اما در پکیج بوتان پرلا پرو عیب ساختاری و فنی در بررسی های ما دیده نشد شاید بتوان گفت تنها عیب آن قطعات گران قیمت آن می باشد که آن هم به دلیل وارداتی بودن و ارز بر بودن این قطعات می باشد که می تواند در آینده به مشکلی برای مصرف کننده آن تبدیل شود .

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1400-11-29

این همه تعریف زیاد؟

کسی که در بهمن ماه ۱۴۰۰ پرلا پرو می‌خره آیا قطعات ایتالیایی سویسی و دانمارکی گیرش میاد یا بخاطر تحریم از ۲ سال پیش یواش یواش قطعات مرغوب جای خودشون رو به چینی و ایرانی دادن؟ فقط تعریف کردین و حتی یه ایراد کوچیک نگرفتین. همین باعث میشه کاربر و مشتری به تمامی سایت و حرفاتون شک کنه. هنرش رو که گفتین/عیبشم بگید

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1398-07-10

پکیج ایتالیایی

این پکیج بوتان دارای قطعات ایتالیایی می باشد و از نظر کارکرد و کیفیت بسیار عالی هست و عمر مفید بسیار بالایی دارد اگر مبلغ دستگاه براتون مشکلی نیست این پکیج بوتان را حتما بهتون پیشنهاد میدم

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لوازم جانبی

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

مقالات مرتبط

پکیج دیواری بوتان یا پکیج دیواری ایران رادیاتور؟

در این مقاله سعی داریم شما را با پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور آشنا کنیم و مزایا و معایب هر یک از این برندهای...

مقایسه 0